Elviraochjosse- Fel sms

Till: Mamma
Sms: Hej älskling, Jag skulle faktiskt vilja slicka dig du vet där nere. Men kan vi göra det dära? =) hihi Kyss och slick på murran. /Marcus
Svar: Ursäkta, Vem är det som skriver så?

Förklaring: hahahaha glömmer aldrig det ögonblicket. Så otroligt pinsamt. Menat till flickvännen men kom till morsan


Till:
Tina
Sms: Haha, Har du hört att tina ska göra tarmundersökning på sjukhuset i morron?? Hon är ju i alla fall van att få saker upp i röven...
Svar: Jävligt moget, fy fan!

Förklaring: Skulle skicka till min kompis Lena och driva med Tina (för Tina pratar gärna om hur mycket analsex hon har) men råkade skicka till Tina....

/Bakis


Till:
Flickvännens pappa
Sms: Hej gumman...tänker på igår...Älskar att ta dig analt. Vet att du gillar det med   ses ikväll!
Svar: Hör du av dig till vår familj igen dödar jag dig.

Förklaring: Skulle skicka till min brud, men det blev till hennes pappa istället. Har aldrig mått så dåligt. Det tog slut pga det.


Till:
Johanna
Sms: Shue, du den där Johanna var så jävla keff i sängen! Tror jag har fått blåmärken över hela ballen, o inte hade hon rakat sig heller, fyfan hon är ju ett riktigt vider   vad ska ja säga till henne om hon försöker ragga på mig?
Svar: Du behöver inte säga ett piss din bög! Du var inte så bra du heller!

Förklaring: Hade varit på en fest o lyckats få ett ragg, som sög.. Sen skulle
ja skicka det till min polare, men det gick lite snett..


Till: Ny kille
Sms: Gick ner och sög Jonte i går. Lukta lite anus. Fan ska man göra?
Svar: Ehh Ok? jag sa ju att jag inte hade duschat.

Förklaring: Skickade till Jonte istället för Emilia. ohhh jag kan inte tänka på det för då skäms jag


Till: Albinobruden i skolan
Sms: Fan jag råkade sätta på den där äckiga albinobruden igår på festen:S Snart kommer väl jag också se ut som ett nerpissat lakan i ansiktet haha. PS:Du är skyldig mig 200kr för hon hade vitt hår på muttan:D
Svar: Du är inte så jävla snygg du heller. Och de smittar inte fattar du väl din jävla fiskhjärna.

Förklaring: Jag skulle skicka de till min kompis B men råkade skicka smset till "albinobruden" jävlar va jag skämdes när ja såg henne i skolan dagen efter.

/Anks


Vet inte om man ska skratta eller gråta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0