Johanna- Ledsna ögon, falska skratt. Kalla tårar som faller var natt.

Hej alla. Sitter och dör i mitt rum just nu, för det är fan 80° här inne!!!! Aja iallafall, Idag eller imorse, så har jag rensat mitt gamla sängbord för jag har fått ett nytt:) Hittade favvo skivan där i också<3<3<3 Asså ni fattar inte hur bra den skivan är:O Och den ger en sommarkänsla som satan, för vi lyssnade på den varenda sommar när vi körde till stugan, men den försvann men nu hittade jag den:D sen satt jag, natalie, nicko & emilia och kunde varenda låt utantill, särksilt Romeo har rymt, och då om pappa sänkte volymen så fortsatte vi sjunga och sen när han höjde var vi på exakt rätt ställe! Saknar tiden då man var yngre och allt var skitkul! Om en timme eller så ska jag cykla till mamma, sen hämtar östen oss där sen far jag och mamma till Luleå och är där till på lördag:) Ska bli kul tror jag. Aja, ska gå ut ur mitt rum nu för jag dör om 18 sek, hejdå!



Några låtar från skivan:

In med bollen - Markoolio


Teeny Weeny String Bikini - Günther& The sunshine girls


Dragostea din tei - O-Zone


Daddy Cool - Peaches


Ingen vill veta vart du köpt din tröja - Raymond & Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0