Johanna- VIKTIGT!!!!!!!

vad ska alla göra på valborgs!??!?!?!

Johanna- I'm playing with fire but i don't mind

har ingen blogglust. hade match mot killarna i innebandy idag igen, och gud så arg man blir! ego ego ego - det är allt jag säger:P Men idag gick det ändå bättre och var inte riktigt lika arg som igår HHAHA. Ikväll blir det maxi med josse tror jag för att ladda upp med go´saker till imorn, har matte nationellfitta... ursäkta men jag orkar inte matte! sen far alla bort nu till valborgs:O:O:O persson, elina & fia är i stockholm. Jag och josse får röja på egen hand. Sen fyller ju elvira år på fredag också, ni vet det är ju kungens födelsedag då(kungen är elvira).


Elina-Tisdag

Detta är då min dag: hade sovmorgon till halv 10 idag så jag tog kvart över 9 bussen. Idag stod jag och emelie i cafét så vi behövde bara vara med på sista lektionen(SO).
När jag kom hem från skolan så började jag packa till stockholm. Måste packa klart det mästa idag eftersom vi far imorgonkväll! Sen om jag får tid över ikväll ska jag sy klart mina jeans shorts jag gjort:)
Som sagt var så far vi till stockholm imorgon! fan så kul det kommer bli!
Vi kommer ta bussen 20 i 6 till bastuträsk sen tar vi natt tåget till stockholm därifrån.
Vi är framme nån gång på torsdag morgon.
På valborgs blir det grönalund. Skitskoj, men jag måste ta åksjuktabletter så jag klarar av att åka allt (de jag vågar...)

Ni får lov att smsa och ringa mig medans vi är i stockholm. Skulle vara trevligt.
Kommer ju inte heller skriva här i bloggen medans vi är borta ifall ni skulle undra varför(A)
hejdå♥

tänke ba säga att såhär såg ja ut idag.

kommer sakna dig älskling:*



Johanna- Allvarligt talat är det såhär det ska vara!?

Hallå alla. Har inte uppdaterat så bra. Menmen, har inget att skriva, så därför får ni en ASBRA låt istället!


Johanna- Min drog just nu!!!!



NU>
gå ut och sitta i solen♥

Elina-Lördag

Godkväll gott folk!
Min dag har sett ut såhär:
Vaknade vid halv 10 av väckarklockan, då ringde jag och väckte evve sen vid kvart över 10 for vi ut å löpte i cirka 40 minuter. Jag duschade, åt lunch sen for jag till konfan vid 12. Konfan var från 12-17. När jag kom hem därifrån åt jag middag, satt vid datorn och gjorde lite smått och gått tills jag for till sofia. Vi gick först ut med zigge sen for vi på maxi. ´Där träffade vi erik wille och stropp som vi prata med lite osv tills vi drog hem till sofia och såg på UPP. Sorglig film måste jag bara få säga:(
kom hem från sofia för ett tag sen nu och nu spelar jag gitarr!

hejs!


Johanna- All my ladies say hey, hey daddy

usel uppdatering här. Men ingen verkar speciellt sugen. kanske ska ha en frågestund igen? Vad säger ni brudar? Är ni på?:) Iallafall, ska snart fara på maxi med nicko&emilia och köpa godis, sen blir det väl hem och göra nått, vet inte vad. Ska dra nu hejdå alla bloggläsareeeeeeee pusspuss på era skinkor!

några (för) snygga bilder från min födelsedag @ nhdiscot

Elina-Måndag

åh...det var så skönt med helg och nu är de skola igen...Men det är bara att bita ihop, det är inte så länge kvar till sommarlovet!
Idag har de inte hänt så mycket på skolan. Vi hade bedminton på gympan och de var jätte roligt!!
Nu ska jag se vampire diaries och sen tagga lite träning. Jag ska ´först träna meed city klockan 5 på guldvallen sen träna med vårat lag halv 8 på anderstorp. Långfärdar blir det då;)
Sen måste jag plugga som sate ikv..har prov i musik imorgon på TTF och jag har inte plugga men jag hoppas jag iaf får G!

Igår var jag hemma hela dagen. Jag såg 3 desperate housewives avsnitt och 6 st vampire diaries avsnitt.
Sen efter middagen så var jag med älsklingen.


Elvira- shiet

ahha oj länge sen(A). Har inte ens orkat loggat in på blogg.se jag som hade lovat att de skulle bli bättre men nae inte de.

Elina-Lördag

HEJ! jag kom för ett tag sen hem från matchen. Vi spelade en träningmatch mot KAIF. Det vart 2-2 och för att det var vår första match för iår så vill jag säga skit bra jobbat! vi hade ett fins spel.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. De blir nog att vara med någon iaf.

Igår var jag med erik och wille. Vi for på maxi vid halv 9 sen var vi hemma hos william. Det var skoj förutom att jag typ somnade i slutet..

några bilder från veckan:




Pizzan jag gjorde på hkn! Det tråkiga var att jag inte var hungrig....

Johanna- Onödigt vetande

♥ Hamstrar kan ha sex 75 gånger på en dag.
♥ Rådjur har inga framtänder i överkäken.
♥ Delfiner vilar bara ena hjärnhalvan i taget för annars glömmer dom bort att andas och drunknar.
♥ Att banka huvudet mot väggen bränner ca: 150 kalorier i timmen.
♥ Mellanrummet mellan ögonen är lika stort som ett öga.
♥ Om man onanerar i tio minuter förbränner man mer kalorier en om man joggar i tjugo.
♥ Sköldpaddor kan andas genom rumpan.
♥ Människor, apor och delfiner är de enda djur som har sex för nöjes skull.
♥ Gräshoppshonan äter upp hanens huvud vid parning.
♥ En person skrattar i snitt 13 gånger per dag.
♥ Folk i allmänhet är oftast mer rädda för spindlar än för döden.
♥ En jordnöt innehåller lika mycket fett som en kilometer gurka.
♥ Ett normalstort anus kan utvidgas till 1dm i diameter.
♥ Enligt Guiness rekordbok är den längsta penis (som mätts) 16 tum alltså 40,64 cm
♥ Kvinnor blinkar nästan två gånger så mycket som män.
♥ Det är fler människor som dör av fallande kokosnötter än av haj attacker.
♥ Världens mest välkända ord är "ok", den näst kända är "coca cola".
♥ bara 1 av 100 män har över 23 cm lång snopp
♥ Varje år dör cirka 7 personer genom att bli spetsade på vassa föremål i diskmaskinen.

Johanna- Musik

Hallå blogg5n. Har inget att skriva egentligen, förutom att vi har sovmorgon till kvart över 10 imorgon♥ Ni anar inte hur skönt det känns! Helt gäälet, aja, sen har vi lång SO, HK & Gympa:) Ändå chill dag! Sen så på kvällen ska jag vara med josse&elvira och kanske nå fler eller ja jag vet inte riktigt. Ni kan få två låtar på köpet med detta inlägg, för nu ska jag göra annat!


Hey Daddy - Usher

Say Something - Timbaland ft Drake


Johanna- Would i lie to you?

Hallå gott folk. Har nyss ätit middag, våfflor! Riktigt gott:) Solen skiner ute fortf, riktigt najs det!! Har inte så mycket att säga, ska göra lite läxa snart!!!! PALLA. Ni får en rolig kille här, hahahhaha.


Elina-söndag

LYCKLIGA VÄDER!!!
idag har jag bara suttit ute i solen och lyssnat på musik. Så himla skönt.
sen ikväll har jag varit med Emelie Gebo Erik och Kevin. Kevin gb och emelie kom hit med mopparna, eller emelie åkte såklart. Vi var ute och pratade och gjorde massa sen gick i in en stund. Dom for hem vid halv 9 och jag kom hem från erik för en stund sen.

Imorgon är det skola...längtar inte, det känns som att jag glömmt bort allt från skolan:S
men vi får se hur de går.
Nu ska jag dusha sen se på tv. Puss


stekbild

Johanna- I know you like it

Har varit riktigt bad på att uppdatera här! Men har inget att skriva, solen är framme<3<3 Ska lägga in en låt som jag vet att ni älskar innerst inne. Särskilt jonne-dude!



Elina-Torsdag

Dålig uppdatering som bara den. MEN JÄMFÖRT MED DE ANDRA. Så är de inte så dåligt endå.
kan berätta lite jag köpt under de dagarna jag inte bloggat.
En skinnjacka fån bikbok (mamma betala), en t-shirt från gina, en bh från hm, sen..inte så mycket mer? eller jo, ett nagelack för 10 kr från dollar store:]haha Var i piteå med josse i tisdags.

Idag vaknade jag vid 9 av ett sms från sofia. Jag satte mig vid datorn och gjorde inte så mycket. Gjorde mig iårdning för dagen osv. Halv 12 gjorde jag lunch åt anton och bar in den till hans rum. Kännde för att vara snäll idag. Sen drog jag vidare till sofia och vi gjorde skinksallad. vid 1 fick vi skjuts till stan och där gick vi och kollade runt lite. Vi fikade på weins eller hur de nu stavas sen köpte jag en rosa bh från hm för 129:-
vid 4 for vi hem och då åt jag middag sen drog jag vidare till citys träning. Det var jätte roligt.
Vid 8  så  for jag till erik och vi såg på film osv.

imorgn kommer stina å viktor. De blir nog skoj :D dom ska komma på kvällen. På dagen blire nog att bara vara hemma. Typ städa och plugga lite matte..

nu ska jag dra mig vidare till musiken. sov gott alla

Förbannat så snygga..
















Ni kan inte bli less...

Elina-Söndag

gud vad glad man blir av vädret! jag sitter nu ute i solen på min bro, det är sjukt skönt.
Erik ringde mig nyss och sa att han låg på sjukhuset...han hade skadat sig i backen:( så om han ska stanna där längre så ska jag pallra mig dit och se hur han mår:).

Igår var det då jag och eriks 1års dag.
Dagen började såhär, jag vaknade och duschade osv sen satt jag vid datorn tills solen tittade fram då satt jag med mamma i solen i en snökoja vi byggt på framsidan. Halv 3 gjorde jag mig klar sen halv 4 blev jag hämtad av eriks familj sen for vi till hans mammas kille Peter. Det var jätte roligt. Det var en till bekans familj där. Jag och erik spelade innebandy med Samme och sebastian i stort sett hela kvällen.
Vi åt middag och efterrätt osv sen Gick jag och erik hem till erik därifrån klockan 9 och såg på film och myste osv tills jag for hem.

Har inge roliga bilder att lägga ut så jag lägger ut teckningen pappa fick av mig.




Elina-fredag

Godkväll gottfolk.
Jag kom just hem från erik. Vi gick först på maxi och var där ett ganska långt tag eftersom erik aldrig kan bestämma vad han vill ha...sen gick vi hem till han och satt vid datorn osv.

Annars tidigare idag har jag inte gjort så mycket. Skottade lite slask, satt vid datorn och klockan 2 kom morfar hit. wihoo. Vid 4 när han å hillevi for så gick jag med evve på maxi. Vi köpte Ben&Jerrys och satt där till typ 5.
När jag kom hem skottade jag lite mer, åt middag sen var jag då med erik.

Imorgon har jag och erik varit tsm 1 år! Grattis till oss:]
Då ska vi hitta på något skojigt =D


Några bilder från dagen:



Elina-Torsdag

Hej gottfolk, idag var inte det bästa vädret. Men snön börjar iaf försvinna och de är huvudsaken!
Idag skjutsade pappa mig till stan halv 12, Då gick jag till t-shirt store och träffade elvira josse och fia.
Efter det så träffade jag Victor. Han hade inte ätit någon lunch så jag följde han till subway. När vi satt där kom emelie och sara förbi och då satt dom där med oss och pratade.
Sen gick jag och victor på stan ett tag. Jag köpte ett svart gina linne eftersom mitt gamla är håligt överallt.
Klockan 2 for han hem och då gick jag till freja och väntade på att sofia skulle sluta sen när hon slutat gick vi ner till stan och vi gick där en stund sen solade vi sen for vi hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik vid datan.


RSS 2.0