Elina-DAN FÖRE JULAFTON:O

elina här....min uppdatering sjunker igen..inte bra!
Men iaf...Idag är det dagen före ´julafton!  kan inte förstå det. Har inte de minsta julstämning. Jag blir nästan ledsen:(. Det hade jag inte förra året heller:O det har blivigt nåt fel på mig.
Idag ska jag iallafall köpa sista julklappen. Åt pappa då. Det blir nog att handla på maxi!
Det ska jag göra efter lunchen. Sen när jag har varoit på maxi och köpt åt pappa ska jag fara till Erik och vi ska slå in julklappar tillsammans. Det blir säkert roligt.

Nu ska jag äta sen dra mig till maxi! puss


detta är då jag å josse, och som ni inte ser springer vi i en vattenspridare:]
saknar sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0