Elina-JULAFTON!

IDAG ÄR DET JULAFTON!! WOHOOOO
jag vaknade idag 20 i 8....endå om jag somnade rätt så sent igår. Jag tittade under sängen och där låg då ett paket. Jag öppnade det och i låg ett par vantar och en adidas kofta. Bilder kommer sen när jag har fått alla mina julklappar!
Vid hal 3 kommer mormor lennart, morfar hillevi och farmor hit. Då blire kalleanka. Efter det blir det julbord SEN JULKLAPPARNA!! den stora höjdpunkten på julafton för mig:]
aja, nu måste jag springa med en klänning till sofia sen hjälpa till med maten här hemma.
PUSSHEJ OCH GOD JUL PÅ ER ALLA :D!
¨

en bild från förra julafton då...haha

Kommentarer
POSTAT AV: :D:D:D

lillis10 :D =D <3<3

2009-12-25 @ 05:51:02

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0