Elina-Lördag

oj nu vart de dålig uppdatering för mig igen:]
jag åt just pizza med Anton och Rasmus. En kebab pizza..känner mig inte så smal just nu:(
Men iaf, idag har jag varit på stan, först med mamma sen med emelie å när jag gick med emelie träffade vi virre och petter som vi var med tills vi skulle hem:)
jag köpte ett svart linne med nån vit text från Gina för 129:-
Orka inte ta nån bild.

Igårkväll var jag med: Emelie, CajsaN, Erik, Gb, NilsO och palle.
Vi for först på maxi sen hem till erik och såg på tv och lite annat.
Haha nils och erik gjorde några korttrick och erik lärde mig ett:] men nils vägrade visa hur han gjorde:O
Men aja, jag for hem vid 12 sen skjutsade vi hem emelie.

Nu ska fortsätta digga musik:D hoj


ni är så hetaaa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0