Elina-Målaaaaa

Hejj. Sitter nu och har just målat klart min teckning. Bilder kommer snart när ja skrivigt om min dag.

Min dag började med att jag vaknade vid 12. Åt lunch sen for jag´på maxi med mamma och handlade till nyårs.
Det tog typ lång tid...Men iaf så var vi hemma vid 3. Då tränade jag duschade och tog hårinpackning i håret som jag hade medans jag åt. Efter det sköljde jag ut hårinpackningen och torkade håret sen for jag till josse. 
Vi gjorde lite olika. Såg på eorucop på youtube och en massa andra saker. Typ kvart över 10 for jag hem och satte mig vid datorn och nu sitter jag här!.

eftersom klockan är över 12 så är det en ny dag.. och det betyder att idag är det nyårs :D!!
Min nyårsafton kommer nog vara jätte rolig. Emelie ska komma och ja. Jag kommer skriva om kvällen nästa år.
haha jag är rolig. Bilder kommer jag också ladda upp.


INSPERATION:



såhär såg då skissen ut

sen målade jag äpplet


Sen målade jag skuggorna gråa. Orkade inte göra hudfärg för det skulle gå åt skogen...
Och som sagt är jag inget pro på akvarell.

Nu ska jag nog lägga mig och läsa. ''Om jag kunde drömma''

Kommentarer
POSTAT AV: Amanda

oh, så himmla snyggt!!

2009-12-31 @ 10:35:29
BLOGG: http://amandaju.devote.se
POSTAT AV: elvira

Shiet du e wiiild

2009-12-31 @ 12:04:36
POSTAT AV: jessiicaN

inte dålig på att rita!!! :)

2009-12-31 @ 14:10:52
BLOGG: http://ruffissmurfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0