Elina-nyårsss!!!!

Godmorgon kära läsare. Idag är det nyårs:O alltså är det här sista dagen av år 2009.
2010 hoppas jag blir ett bra år. Eller hoppas & hoppas. Man kanske inte ska vänta på att det ska bli bra utan man kanske måste skapa det själv.  Jag taggar iaf kvällen!! Vi ska få främmande av några och sen kommer emelie också hit. Efter maten och så tror jag vi ska en sväng till wille och vara med han och erik en stund före 12.
Sen blire att skåla sen ska jag och emelie ha partyyyy i mitt rum:] Det ska hållapå HELA natten. Tills vi är så trötta att vi svimmar.


Två VÄLDIGT fina bilder från förre året:]hahaha

Kommentarer
POSTAT AV: Elvira

aahhaha asså du e galNN:]

2009-12-31 @ 14:32:28

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0