Elina-tisdag

Igår var jag då på stan med Emelie claudia och elin.
Det var roligt. Men erik och calle sjungde visst inte idag. Dom var i umåe och sjöng. Men vi satt iaf på subway i typ 2 timmar sen gick vi till kafé kanel och satt där i typ 2 timmar också.
Kvart över 5 tog jag bussen hem. Åt och satte mig vid datorn. Då frågade erik om jag ville följa han nå wille på maxi. Det var så kallt att gå:( endå om jga rog teckisar...men iaf så köpte jag inget. Eller erik löpte tugummi åt mig. När dom var klara gick vi hem igen. Jag och erik gick till eriks mamma och såg på film. Den var bra! men jag kommer inte ihåg vad den hette:]

Idag ska jag och emelie fara till claudia och vara med hon och elin! det kommer bli skoj.
Emelie och claudia ska sjunga i mickar och jag och elin kommer spela instrument skulle jag tro.
I deras källare B)
Ikväll blir det att träna. Typ tills jag spottar blod:O jag har blivigt så fet:O
fy på det.
Men nu ska jag fixa mig och äta sen ska jag och mamma hämta emelie sen drar vi vidare till claudia!

ha det bäst puss!

JORPS! King of tha hood

Kommentarer
POSTAT AV: Sofia Lundqvist♥

sv;

jo vet. men fondationen vart så eftersom det inte var hennes!

Men tack ändå för din åsikt!

2009-12-29 @ 11:37:21
BLOGG: http://soffanfotar.blogg.se/
POSTAT AV: jorps

HAHHA, en fråga. vad hade jag för kläder?:O

2009-12-29 @ 17:54:35

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0