Elvira- Forsätt fråga

Fråga fortfarande HÄR. Vi säger till när de är stop. Så fortsätt fråga, vi har inte fått några sjuka frågor en. Så någon som vill ställa en rolig fråga? Gör de nuu.

Idag var jag på stan med Sandra och Johanna köpte ett par jeans men jag orkar inte visa dom. Ikväll blir det att sitta vid datorn som vanligt.
Saknar seriöst skolan eller att träna. Rutinerna faller som bort på loven. Så träna står högst upp på listan. Men jag kommer mig inte ut. Och springa är ju helt galet tråkigt. Asså dom som här sånna här långlöpare. Mycket liv, tycker verkligen om att träna och få ta ut sig så man vill dö. Men att springa, bara springa det är helt galet tråkigt.

skulle kunna döda för att min kille klädde sig såhär

Kommentarer
POSTAT AV: elina

elvira, då kan du ju ge han sånna kläder när han fyller år eller på julafton eller nåt sånt:D

2009-12-30 @ 15:33:17
POSTAT AV: JOSEFIN

hHAhahah elina söT:]

2009-12-30 @ 18:23:25
POSTAT AV: elvira

men om han inte använder dom då? vad gör jag då? dödar någon?

2009-12-30 @ 18:52:57
POSTAT AV: elina

näe men du kan hota han med att du ska ta självmord. Och om han kanske bara känner sig lättad över det kan du ju döda han:)

2009-12-31 @ 13:28:42

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0