Elvira- stoleen

Alla som varit hemma hos mig, vet att jag har vääärldens bästa stol där jag sitter vid datorn. Den gör så att ryggen typ viker sig dubbelt. GRYYYYYMT oskön. Så igår på julafton fick jag en nyy mjuuuk stol som rullar.
Mamma hade skrivit ett rimm och självklart listade jag ut vad det var genom de. Det var inte så svårt men.

Ont i ryggen varje dag.
Inte bra tycker jag.
Träna mycket och sitt på rätt sätt
då kanske mamma får rätt.

Massage du vill ha,
kanske kommer det någon dag,
medans får du sitta skönt.
Fast det är inte något grönt.

Den passade perfekt, så nu sitter jag här i min nyyyyaa finnaaaaa stooool.
Vad fick jag mer, present kort på hm, lindex,bikbok och gina.
Ett underställ som jag var för grov för. Det var strl 160(A). Kunde ha det. Men det var lite för kort i armarna( Jag var för grov helt enkelt). Så det ska vi byta, sen fick jag sockar.
100kr som jag bara fick använda att åka buss för? mamma tror hon är rolig.
Tjocksockar vantar en pippitröja en parfym och smink av mormor
Jag är nöjd eftersom jag inte förväntat mig så mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0