Fia- hurtsss

Kom just hem från vårdcentralen, där jag kollat upp min mage. Dom tog några blodprov (var tvungen att ta spruta!) Och snackade och kännde lite på magen. Fick även resept till någon medecin han trodde kunde hjälpa. Men han trodde inte att det var pågon fysiskt, utan snarare ''psykiskt'' att jag stressade för mycket, hade för mycket att oroa mig för och grubblade för mycket. Men vi får se med tiden vad som händer!
Mår inte alls bra. Ingen ork och en mage som värker och bränner+ illa mående. Inge träning för mig.
Ska försöka fara på stan, om jag orkar med mammsilott, köpa sista julklappen, hämta ut medecin och kolla på glasögon! Planerna var skridskor, men orkar knappt gå ner för trappan!
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0