Elina-...förlåt

Förlåt för min URDÅlIGA uppdatering. HAr inte uppdaterat på hela veckan?!?1
Men iallafall så har jag inte haft orken, jag har bara varit hemma och läst hela veckantyp.
I onsdags komm böckerna mamma beställde åt mig.
Twilight serien: Om jag kunde drömma, När jag hör din röst, ljudet av ditt hjärta & Så länge vi båda andas.
Dom är så sjukt jävla bra! jag har läst halva första boken nu på 3 kvällar typ? väldigt ovanligt för mig eftersom jag aldrig läser hemma. Det är iallafall några böcker jag kan rekomendera!

Igår kväll var jag på pan med emelie josse fia och elvira, fast jag var med lite  andra också.
Det var rätt så najs, fast pan är endå inget ställe jag egentligen orkar fara på, men dom tvingade med mig.
Idag ska jag vara med erik och vi ska se på flickan som lekte med elden skulle jag tro.
Ikväll blir det emelie & erik ljungholm och jag vet inte riktigt vad vi ska göra, nåt roligt förmodligen:D!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0