Elina-Måndaagg

Jag sitter nu och ser på Smallville. Det är så jävla bra!
Idag var det ganska så kort skoldag. På förmiddagen hade vi engelska, spanska, matte och musik.
Efter det åt vi lunch sen hade vi handboll på Edda.
Efter det så for jag josse johanna å elvan på hemma kväll och köpte godis. 3.90!
Ikväll blir det att plugga och äta godis med johanna och josse.

Igår så var jag med sofia, först for vi poå barnens hus sen så följde jag och kollade på hennes match,
95killarna hade hockeymatch så jag kollade på den matchen också.
På´kvällen var vi ute och lekte med zigge på mittfältet sen såg vi på tv.

Nu ska jag snart äta och sen kommer josse å johanna!
CHAOO


DAGENS BILD:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0