Elina-MÅNDAG

Är det bara jag, eller går alla veckor skit fort just nu:O?
jag tycker iaf det...jag hinner inte med. Helgerna borde vara längre för man hinner inte göra nåt annars.
Men aja, snart är det iaf jul och jag längtar :D!!!
Igår bakade jag och emelie lussebullar och pepparkakor...Det var roligt fast några pepparkakor blev svarta...hahahahah. Jag saknar julstämning...jag hade ingen förra året heller, inte enns på julafton:(

Idag så var det typ första dagen på länge det var minusgrader. Men såklart så blev det plusgrader och började regna sen på dagen. Vi hade engelskaprov på morgon sen hade vi matteprov, det gick typ hyfsat.
När spanskan var slut så var jag tvungen att stanna och prata....typ för att jag hade ljugit om att spotta ut tuggummit? men aja, när han babblat klart om det sa han att han hade rätt att skicka iväg en elev från spanskan, Och då tänkte jag '' Vafan, måste jag börja i sven för att jag är för dålig eller?''
Men då sa han att dom skulle skicka en elev från varje språkgrupp till expeditionen och snacka med nå tanter från nånstanns, Och han sa att han valde mig för att jag varken är så bra på spanska eller sämst utan att jag låg på medelnivå och att jag kunde prata och diskutera eller nåt sånt (A)haha. Jag slipper iallafall fara på No lektionen på torsdag. JIPPII.

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hit.
och medans jag väntar ska jag nog plugga till So provet som vi har på onsdag.
Det kommer däremot inte gå så bra..men bara jga får G så är jag nöjd.

PUSSHEJJJJJJJ ha en trevlig kväll.


haha en liten sommarbild från i sommar när jag var i luleå med familjen:]


Kommentarer
POSTAT AV: Anonym

ÄRE INTE ANTON(L)

2009-12-01 @ 17:25:00

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0