Elina-Slökväll

tjoooo, Jag sitter nu och funderar på om jga ska ta nåt att dricka...jag har typ deabetes:O
men iaf så var det då skola idag, Den var som vanligt men i fick tillbaka vårat Kemiprov,
och vem tror nu fick MVG om inte JAG:O:O:O:O!?!?!?!?!?!? jag kan inte förstå det:] 1,5 poäng från alla rätt också.
Det här måste vara ett mirakel.
Men iaf så for jag josse johanna och elvira till träningen direkt efter skolan, Vi köpte en risifrutti var.
Jag har typ inte ätit det på åratal.
Ikväll blir det bara att slappa och skriva lite svenska. Boken om mig ska vara inne nästa vecka så jag måste skriva så mycket jag kan medans jag har tid.

KLICKA HÄR! 


varför har typ jag bra kamera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0