Elvira- Bajs

Jag har blivit så mogen nu för tiden ahhaha. Idag släckte jag och Johanna ljuset i hela tellus. Och när jocke, linus och kevin kom in så tittade dom jätte konstigt på oss när vi satt inne i ett hörn helt tysta. Undra varför dom såg så konstiga ut?
ahaha
Det blev skrattattack tillslut. Fick panik och kunde inte andas.

Josse var sjuk idag och de sög snopp. Saknar dig redan göömmmsi<3 förstår bara inte hur du inte kan lyckas trycka in ett enda inlägg på bloggen när du varit hemma hela dagen:O. Lite rolit vare väl?

Ikväll ska jag träna läxan. Och fridalu om du läser. JAG HAR FORTFARANDE DE JAG TRYCKTE IN I HJÄRNAN PÅ SPRÅKET IDAG. Helt sjukt man ska lära sig en text utantill och jag och frida nötte hela lektionen men den gick inte att få in...
Nej nu ska jagsätta på lite musik och lägga mig under täcket. Hoppas jag inte somnar då. För det skulle jag lätt kunna göra nu säger jag då.


Varför har du inte så lång svans nu^^?
Varför är du inte såhär söt nu^^?
Varför hugger du mig typ om jag är mysig, kattfan äter mig snart..


Kommentarer
POSTAT AV: johanna

HAH fyfan vad roliga vi var idag asså!

2009-11-25 @ 19:09:13

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0