Elvira-Fellåått

Förlåt för dålig uppdatering, min andra blogg håller typ på att dö ut också. Men jag ska iaf försöka uppdatera här.

Idag ehm ja vad har jag gjort. Fått tillbaka hk provet fick VG på de och det var ju gaaaanska kung. Trodde på ett IG efter som att jag väljer helt själv hur jag vill koka en jeavla potte.
Annars så kan jag verkligen inte hålla mig för skratt åt mr tim. Han spårar. HAHAH helt seriöst ni vill gå i våran klass bara för Lisas och Tims kommentarer. Jag dör och när man ska prata seriöst med läraren för att säga vad man tycker då står han där.
- Ja joo men jaa så äre jooo jaa.. osv
Då kan man ju inte hålla sig längre sen blir de bara kaos.

Annars då ikväll blir det loftet. Jag taggar typ att fara dit och bara ta de lugnt. Blir nog ganska tidigt. Ska på stan imorgon och kolla julfest klänningen. Blir nog bra. Har beställt klipptid på måndag också. Nu blir de kort ska gudarna veta. Eller ja ganska kort kortare än vad jag har nu även om jag har kort? eller ja halv kort lite långt men ändå kort? Nej jag orkar inte
HOOOJ

Fia tvär dog^^

Kommentarer
POSTAT AV: Emma

sv: typ som du då johanna..

2009-11-20 @ 21:23:48
BLOGG: http://emmawikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0