Elvira- Gårkvällen

TjAA jag hade världens roligaste kväll igår, den bjöd på ehm? vad hahahah jag kan inte säga. Vattenskada? nejdå inte de.

Annars så, idag har jag skrivit boken om mig, fattar ni jag är klar. JA JAG ÄR KLAAR. Ska inte skriva ett ord till i den där boken kan jag ju lova. Nu är de bara omslaget som fattas och lite betyg,sen är klarrtt.
Det är söndag idag. Jag gör som vanligt inget. Har städat det såg ut som jag vet inte vad och dom senaste dagarna och jag gråtit för allt haha. Ja jag skrattar, ja jag har pms, ja jag har mensvärk som saataan, ja jag började typ gråta när pappa tyckte att jag skulle äta lunch. HHAHA

Bilder från igår kommer inte heller. Jag skäms haha skoja de kommer några, kanske inte på oss. Men på ehm maten?
Men inte nu, kameran laddar för fullt.


Fia när hon fortfarande levde..^^ saknar dig snuttis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0