Elvira-.. stamparN^^.

Min mami tror att hon är skita rolig när hon ska hålla på att kaxxa.
När jag ba åhh ska vi äta de här idag, vad gott (fjäskar)
Då hon ba
Ja du tjatar varje dag om de här..
Sen skrattar hon ihjäl sig.

Och nyss när jag sa till hon att jag inte hann äta frukost imorse
( på morgonen är jag arg, då stampar jag i golvet när jag går utan att jag tänker påde=
Då sa hon bara:
Ja det tar så lång tid för dig när du ska stampa så mycket på golvet, sen skrattade hon ihjäl sig?

Sitter och äter mackor nu, pluggar hk och tyskan. Ska snart tvätta bort sminket sen lägga mig och sussa. Blir toppen.

HALLÅ DÅLIG UPPDATERING NU BRUSIKIS???

Den här minen har jag lust att visa dig nu, precis exakt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0