Fia- nnuuuja

Hemma från jobb. Derför jag inte skrivit, nej jag är ingen svikare!!
Skoldagen började med gympa. Ludvig gjorde dagens hiss. Hahaha, vet inte hur jag ska förklara.
Men... Vi körde idioten. Och jag var med Ludvig, sen andra gången vi körde i vändningen så sprack typ hans sko. Så tredje gången vi körde kunde han typ inte vända för då vricka han foten. Så när han kommer i FULL FART mot väggen där han sen ska vända, så hoppar han upp med båda fötterna på väggen och vänder så i luften typ. Sen ser jag bara vingel,vingel,vingel, BAAAAM! HAHAHAHAHAHAHHAHA Asså ni kanske inte fattar med det var sjukt kul! Sen gick dagen, och slutade med arbete, där vi skulle planera disco, säger bara SUCK! Och inga mera komentarer! Och tiotusen pluss på Mica!
Sen jobbat hårt. Ajaaa, nu lockar snart sängen. Måste ta en snabb dusch före, pussar och kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0