elina-Lördag

Hej. Sitter nu och äter vindruvor. Riktigt gott.
Och väntar på maten...som kommer bli klar om en timma typ:( eller vi ska äta plankstek och de tar typ ett halvår att göra känns de som.
Men iaf så klarar jag mig för jag har ju mina vindruvor :D

Igår hade vi disco, De kom inte så jätte mycke folk om man jämför med vårat förra disco.
Det var roligt tycker jag:) Mer om den kvällen har jag nog inte mer att säga, När jag kom hem satt jag vid datorn till typ 1 sen såg jag på tv och sen slockna jag vid 2?

Idag vid halv 1 for jag på edda där jag mötte emelie å hennes syster amanda. Vi såg på deras lillebror marcus match. Dom vann! hurra. Sen tog vi några fina bilder där också fast..........Dom är för snygga för att visas:]
När vi sett klar den var klockan lite över 2. Då tog jag och emelie en promenad till vitbergsbacken där vi träffade min underbara erik:* vi prata med han en stund osv sen gick vi vidare hem till emelie där amanda bakade chokladbollar. Vi hjälpte till lite sen smakade vi såklart på dom.
Vid halv 5 blev jag hemtad och ja, Har inte gjort så  mycket närn jag kom hem.

Ikväll ska jag vara med erik. Vet inte riktigt vad vi ska göra. Typ maxi, se på film och nåt. Får se om jag kanske ska sova där också. Men ja, jag hoppas alla får en trevlig kväll. puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0