Elina-Måndag

GODMORGON:D!
imorse steg jag upp halv 10. För jag skulle duscha. Så snart ska jag göra mig klar osv sen ska jag äta nåt och dra mig till sofia. Vi har nämligen konfa idag.
Från 1 till 7 eller nåt. Efter den så ska emelie komma, direkt från hennes ridning.
Hon ska sova här. Imorgon så ska vi på stan och möta virre å petter, sen gå till emelie.
Det blir säkert roligt.

Igår var jag hemma hela dagen(inte kvällen). Först när jag vakna så var jag tvungen att göra matte...gjorde dock inte så mycket för jag kännde att de va för ansträngande för min hjärna. Jag kolapsade nästan. Var tvungen att tänka för mycket. Så medans jag tog ett break från matten kom jag på att jag ville baka. Johanna gav mig kakreceptet på subways bruna kakor. Eller kanske inte EXAKT de receptet men vad vet jag ?
Då kom jag fram till att vi inte hade farinsocker hemma. Då kom just pappa hem med skotern så jag tog på mig antons skoterkläder sen skjutsade han mig till maxi. När jag köpt sockret så körde vi en extra sväng med skotern och satan va pappa drog på.
När jag hade bakat ett långt tag så var jag äntligen kklar. Dom vart rätt goda faktist.
Dåsatte jag mig vid datorn ett tag och sen vare dags för mig att göra mat. Lasange. Hk läxa...
Den vart också rätt lyckad. När jag ätit skjutsade mamma jag å pontus till emelie. Jag tog med mig några av mina kakor com jag bjöd emelie pontus å emelies syrra på.
Vi såg på film och pratade och lite olika. Vid 11 for vi hem och då satte jag mig vid datorn. Lade mig och sov kring 3.

Kanske lite drygt att läsa men...haha

 allt för söta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0