Elina-Onsdag

Hej. jag sitter nu och försöker skriva bokrecensionen till min klassiker jag läst på svenskan...Måste bara säga att det är så jävla jobbigt och drygt. Orkar inte med skolan:( den tar död på mig.
Iaf så stanna jag hemma från träningen ikv för jag har typ feber i kroppen. Tar mig en pluggarkväll ist(hur de nu kommer gå). Men får kämpa mig igenom plugget!
Idag på skolan hände de inte så mycket. Jag var lite död, men de är nog för att jag är sjukt förkyld också.

Igår var det fetisdag. Då var ja först på skolan, Efter den gick jag på stan med johanna och jag köpte en bh från hm för 129:- När jag kom hem tränade jag på engelskan sen for jag till erik efter maten. Vi spelade wow, han gav mig choklad(sen allahjärtansdag pressent), vi pluggade lite tsm, eller jag förhörde honom, sen fick vi semlor av hans pappa så medans vi åt dom såg vi på tv.

 gav denna bild till erik på alla hjärtans dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0