Elina-Onsdag

Hej. Idag äre onsdag. Vi är väldigt dåliga på att uppdatera. Vet inte varför? men själv så har jag bara inte orkat. Jag tror jag kommer dö av stress. Jag blir sur jämt, och ja, allt känns typ jobbigt. Vet inte vad som är felet. Men ja, jag hoppas det blir bra snart:)

Idag vare skola. Vi hade bild. Som jag gillar mycket. Det är nog ett av de få roliga ämnen i skolan. Eftersom jag gillar att rita. Men aja, jag vart iaf klar med mitt självporträtt. Och jag måste få säga att jag inte vart nöjd:S
Det vart inte ens likt mig...(U) men jag orkar inte bry mig. Eller jo de gör jag ju, men endå(A)

Jag är typ sjuk och har varit sen i söndags så jag var varken med på träningen i måndags eller idag. Har bara slappat. Igår kom erik hit och vi tog de lugnt eftersom båda typ är sjuka. haha.
Men nu börjar iaf min förkylning försvinna så vi får hoppas att jag är tillräckligt frisk imorgon när vi har fys. För på det vill jag fara. Känner att jag måste få plågas lite.

Ikväll har jag druckit varmchoklad och pluggat lite läxa. Eller det gör jag nu, men jag tog en paus och bloggade lite eftersom jag endå satt vid datorn.
Jag har också ritat lite ikv.
Såhär vart då resultatet:

Gjorde den inte så noga menn ja, jag hade tråkit så jag tog mig tiden att rita en liten bild:)!
haha och om ingen ser så äre ett bitmärke på päronet(A)

Nu ska jag träna på glosorna som jag glömmt göra. Jag glömmer allt och hinner inte med nånting heller:(
JAG MÅSTE FÅ SOMMAR!!!! Enda räddningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0