Elina-Söndag, alla hjärtans dag

Nu har jag inte uppdaterat på ett jävla bra tag.
Men jag har ba int orka och haft tid. Eller jo, jag har visst haft tid men endå.

Under skoldagarna har jag inte gjort så  mycke, varit i skolan och varit hemma, tränat fotboll och gjort läxor.
I fredags Var jag med emelie erik och Gb, Vi var hos gb eller han och erik lanade. Vi gick på ica, vi va typ där en timma för erik kunde inte bestämma vad han ville ha. Vi var hemma hos gb vid halv 10?
Då såg jag å emelie på film och åt gebo och eriks chips och dricka medans dom spelade.

Igår(lördag) vaknade jag av att mamma kom in i rumet. Hon sa att jag skulle städa...(U)
Men iaf så gick jag upp och städade mitt rum. Jag dammsugade och plockade undan i mitt rum. Var också tvungen att sortera bort från min träningsgarderob. Som var väldigt stökig.
Jag var alltså hemma hela dagen. Efter middagen for jag till elvira och va med hon å josse. Vi drog vidare till sofian och såg på film där ''Jennifers body''
Den var bra.  när jag kom hem satt jag vid datorn och jag somnade i min säng vid 1 med kläderna på och sminket och allt, Vaknade vid 5.

Och nu äre söndag. Alla hjärtans dag. Idag är det fys men jag vet inte om jag ska dit. vi får se.
Ikväll ska jag iaf vara med min älskling erik:*


från gympan i fredags.

hah...fredag kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0