Elina-Tisdag

Asså jag vet inte riktigt hur jag ska börja inlägget? jag skriver typ hej varje gång men ja. Orka.
Jag sitter iaf nu och lyssnar på musik. Ikväll ska jag ba slappa. Får inte göra nåt för min mamma. Ville träna lite i garaget men icket. Ska nog träna lite extra när jga kommer hem från träningen imorgon ist.

Igår hade jag då konfa hela dagen. Vi gjorde lite olika där. Vid 7 for jag hem därifrån och emelie kom till mig vid 8. Vid 9 kom Erik och Erik hit. Vi pratade lite osv, Själv somnade jag nästan och Erik(F) somnade.
Vid 11 for dom iväg och då gav jag emelie en billys för hon hade visst inte ätit nån middag(A)
Jag somnade halv 1 ? jag va så himla trött.
sen väckte emelie mig halv 2 och sa att jag var tvungen att borsta tänderna och tvätta bort sminket...jobbigt:(

Vi vaknade imorse vid halv 10, Vi gjorde oss klara åt lunch och drog oss vidare till stan med kvart över 11 bussen. Vi lämnade emelies saker på hennes mammas jobb sen mötte vi virrreeee. Vi följde han till subway där han åt sen gick vi på stan osv. De va riktigt trevligt. Träffade typ många jag kännde. Eller näe, typ 4 st:]
Tog kvart över 5 bussen hem. Åt middag och nu sitter jag här och ska snart göra matte, duscha, göra engelskan och spanskan...



Kommentarer
POSTAT AV: lisa

sv: HAHAHAHah ha hon i bussen ser inte ut som en fågel, hon ÄR fan en fågel:$

2010-02-10 @ 14:44:05
BLOGG: http://blodpudding.devote.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0