Elina-Torsdag

Hej. Sitter nu och väntar på mat, pannkaka. Det är gott.
Idag har de inte hänt så mycke. Jag och emelie gick över 25 minuter på No lektionen för att vi skulle hinna klart med vårat fördjupningsarbete. Haha jag råka knövla ihop ett papper vi skulle klistra upp på vårat kolage:( men de fick vara så endå.
Ikväll skulle jag egentligen träna med city men jag har åkt på en förkylning...inte roligt. Får hoppas att jag är frisk till helgen då vi ska till munkviken. 
Ikväll ska jag nog plugga sen kommer kanske erik hit en stund också. Jag måste även packa till munkviken eftersom vi far imorgon. Och alla kan smsa med mig:] ´vet inte om jag säkert kommer ha tråkigt stundvis(A)

Alla som vet vem Bo Lerner är, tjecka in detta  http://www.youtube.com/watch?v=LLShcoXcpF0


Kommentarer
POSTAT AV: elvira

power of kraftstaven hahhhaha stjärnan

2010-02-18 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0