Elina-Torsdag

Hej, Sitter nu och väntar på maten. Är något så hungrig. Tror jag? jag är inte säker på om jag ätit mjölk eller om jag är hungrig:( jobbig kännsla.. MEn iaf så var det skola idag. Det var typ en vanlig dag. Jag var halverst död och ja, vanliga lektionerna. Jag tycker skolan har blivigt så jävla mycke tråkigare nu. Nått har hänt.
När vi åkte hem med bussen glömmde både jag josse å pontus trycke på stoppknappen så vi åkte en hållplats förlångt..haha typ jobbigt:(

Ikväll blire fys, halv 9=)
Och plugg, eller jag ska plugga en stund efter maten före jag far på fyset.
Jag var typ taggad idag!

Imorgon äre fredag! YES!
Det känns skönt, Men helgen kommer gå jätte fort så de är nästan inte värt att man har helg:(
Vi är lediga på måndag och tisdag nästa vecka kom jag på. Fast på måndag har vi konfaträff. På en ledig dag:((U)
Men jag får överleva.
Och föresten så blire att tagga disco imorgon:D!

för dom som inte vet:

Dico
Norrhammarskolans matsal
18.30-23.30
15 kr
dj paradize
5 första gratis
KIOSK med godis å dricka.

sådär, nu vet ni



haha...slänger in en dunder fräsch bild på mig:O
loveit(L)

Kommentarer
POSTAT AV: Madelene

cool header :)

2010-02-04 @ 18:47:30
BLOGG: http://madelenewikelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0