elvira-heloo

gjorde bort jobbet idag på 1 och en halv timme, hur skönt väder som hellst ute ju. Var bara skönt att få komma ut ju.
Idag har jag inga planer vill då inte sitta inne iaf. Ikväll ska jag vara med Josse och Fia. Josse har ju varit i stockholm så jag längtar henne.

Lite dålig uppdatering, men i fredags hade vi disco och jag koolade direkt jag kom hem. Och igår var jag på stan med jorps på dagen och på kvällen var jag med linus. Koolade i bilen hem från han, har aldrig varit så trött förr..

Det kommer att lösa sig.

Kommentarer
POSTAT AV: frida lundberg

elvira om du inte redan har hunnit säga "jag känner inte för det" till någon (speciellt en mamma) så vill jag inte rekommendera det.

idag sa min mamma: damtorka ditt rum

då sa jag: jag känner inte för det

då gav hon mig världens mest argaste/chockfulla/irriterade blick och sa: hörru du

2010-02-08 @ 21:00:41
BLOGG: http://huve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0