Elvira- Träning tidigt

Igår vid 3 kom josse då gick vi ut och fotade bilderna där nere. Sen tog vi det bara lugnt och så och vid 5 halv 6 började vi laga tacos med världens musik märkte vi efter att vi ätit och skulle starta den igen.
Efter de var vi bra här hemma försökte få någon att vara med, men många killar var på sm så det fanns inte så många. Eller det är typ de att ingen vill vara med oss.
Men sen kom elina hon försökte muta oss med massa grejer haha..
Vi for till Sofian såg en film som ändå var bra och de var en skräck. Brukar bara vara massa psyk saker. Men den här hade bra handling.
Vid halv 12 gick jag och josse hem till mig och sovde här. Natten har varit heeelt galen. Jag och Josse måste ju börja fundera vad som egentligen hände.
Vid 2 så ringer min bror på hem tellen och skriker att jag måste leta några papper för att han glömt bort sin pin kod. Så jag börjar leta och så han är ju inte nykter heller så jag tänker att de är därför han inte kommer ihåg den. Men jag hittar inga papper och så jag lägger på.
Vid halv 3 kommer han och en annan kille in i huset dom lever om hur mycket som hellst och jag hade nyss somnat om. Så då var det bara att gå upp igen.
Sen somnade jag om och vid 5 börjar kattfan hålla på och skrika och ska ha mat så då måste jag upp igen.
Sen vid kvar i 9 då ringer väckaren så då måste jag stiga upp och dra på träning. Herre gud vilken natt. Nu blevdet ett långt inlägg men ni behöver inte läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0