Fia- jag vet ni saknat mig?




HAha, elle?
Vaken typ en timma före väckaren... Så då vare musik som stod högst upp på göra idag listan.
Fias Fredag, den 5Februari 2010
Musik, frukost
Säga hejdå till josse som åker i väg till sthlm... FUSSK :(
Cykla iväg till skolan, undra hur kallt det är idag?
Ha syslöjd, jag gör en nalle :$
Ha so, håller på med politik osv.
Äta lunch, vad är det för lunch idag?
Ha fotboll, mottagningar och vändningar (Y) (behövs tränas!!!)
Cykla hem.... .....
Fara och bada med min ''plast'' mamma, Klara och Tilda.
Träna med laget!
Hem till pappa, äta middag! FREDAGS MAT ÄR ALLTID AS GOD :*
Till mamma, duscha fixa osv.
(är helt slut efter dagens SPÄCKADE schema)
Men tvingar pappa skjutsa mig till norhammar.
Umgås med MASSOR med härligt folk (får jag hoppas :$
Vänta på att Elvira ska städa.
Hem.
SOOVAAAAA! kommer vara trött som en björn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0