Elina-Lördag

Halojsan. Kom just hem från erik. Vi har sett på final destination, 2 av dom faktist.
Sen har vi myst, ätit popcorn och druckit Loka:]haha
Nu ska jag se på film tror jag, eller det är iaf vad jag vill göra.

Idag har jag varit på stan med evelina. Vi for ner vid 2 och hon kollade på pressenter till sig själv som hennes päron skulle köpa. Vi for hem vid 5 och då åt jag. kyckling och potatis klyftor. Gott.
Efter det for jag då till erik som sagt var och nu är jag här. Diggar musik och försöker se om jag har nån bra film som jag knappast har.

imorgon ska jag iaf se film med evve. Hahah typ på morgon:] hon skulle väcka mig vid 10 iaf.
Sen vet jag inte vad jag ska göra. No plans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0