Elina-Lördag

Sitter och försöker planera om vad jag ska göra idag...
Ikväll blir det nog erik tror jag. Vi ska se på film och ha myskväll.

Igår på dagen var jag då med emelie, Vi gjorde inte så mkt utan vi vaknade till oss i stort sätt hela dagen.
När hon for hem så beställde vi pizza sen for jag och mamam och hämtade den. När jag ätit så for jag till josse och var med hon elvira johanna och fia. Vi svarade på frågestunden och hade det rolig.
När vi gjort det gick vi till fia och tog kort till våran nya header.
Den får ni se så snart johanna är klar med den:D!
Stina(min kusin) skickade igår en film till mig. Och jag måste bara säga att den var så jävla sorglig!!!!!
Jag grät floder:O
Den heter '' My sisters keeper'' eller nåt sånt.


Nu ska jag borsta tänderna sen göra nåt! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0