Elina-Söndag

Hejj. Idag har jag varit med carro. Hon kom hit vid ett. Vi såg på avatar och åt lite kakor och varm choklad. Vid halv 4 for hon hem och då satt jag vid datorn.
När pappa hämtat anton i bureå så åt vi middag sen åkte jag med mamma till ica och laddade mobilen med pengar. Och nu ska jag snart göra lite matte...sen packa väskan.

Igår var jag på stan. Sen på kvällen va jag med fia å josse. När jag kom dit hade dom inte ätit så jag ställde mig och gjorde kättfärsås och spagetti. Hahaha jag hade bränt mig på tungan så jag kände inte hur starkt jag gjorde så de vart lite överkryddat:] men gott endå(A), om inte brudarna ljög då:]hahaha

När dom ätit satte vi oss vid datorn, Och alla vart sega och tråkiga tills vi kom på att vi kunde dricka kaffe för att bli pigga. Då tog vi fram lite fika och kaffe och satte oss och drack. Det var plågsamt men värt det. Vi vart iaf pigga.

När vi drucki upp det gick vi ut. Vi tog sopsäckar och skulle åka i en snöhög. Då såg vi ett soprum som vi tog en stege och klättra upp på. när vi stod där uppe kom de en gubbe. Vi vart rädda, hoppade ner och sprang iväg. När vi kommit till korsningen tittade vi bak och vi såg han småjogga efter oss. Då  jävlar fick vi panik och ökade farten. När vi varit ute och busa lite så for vi hem till fia, städade bort sen for vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0