Elina-Söndag

hejjsan. Jag kan skriva lite om min helg, eller ja. Från lördag till nu då.
På lördag vakna jag vid 1 duschade och gjorde mig  klar osv, En lång stund.
Halv 4 åkte jag mamma och pappa iväg till fällfors för vi skulle på sandras mammas 50 års fest.
Vi var där vid halv 5 då fixade jag mammas hår sen hjälpte jag till med att ställa fram förrätten osv.
sen komme då alla. Och då åt vi och de va lite saker bla, att sandra sjöng och pappa spelade gitarrr till några låtar. Eftermaten satte jag och sandra oss i baren och gjorde en burk med dricks. Sen tog vi betalt och sen gav dom oss dricks. Ju mer tiden gick desto mer ville dom köpa drinkar. Och jag tror dom var så full att dom inte riktigt visste hur mycke pengar dom gav oss i dricks. Vi satt iaf där i stortsätt hela kvällen. Jag och sandra sjöng också en sång sen tsm fast alla var upptagna med annat så ingen hörde typ.
Sen kom kim robin och jeanette förbi en stund till folkan. Vid 1 gav vi upp och gick hem till sandra.
Där räknade vi dricksen och drack kaffe för att hålla oss vakna, Vi kom fram till att det var 650 :- alltså fick vi 325:- var. Sate värt :D
Vid 3 gick vi upp till rumet där vi skulle sova och ringde till lite folk. När vi hörde att päronen kom hem lotsades vi sova. Och mamma började prata med mig även om jag sov:O
haha det var rolig att se när dom va fulla. Vi gick ner vid 4 och då stod dom och stekte korv. HAHAHAHAHA
men vi somnade iaf vid fem.

Imorse när vi vakna var klockan 1. Då gick vi ner och åt lunch. Sen gick vi till kim och såg paranormal activity som jag rredan sett 2 ggr. Den är inte lika läskig längre när jag sett den så många gånger...fast okej jag hann bara se i typ 40 minuter sen skulle vi fara hem. Så vid 3 for vi hem.
när vi kom hem for mamma och hämtade min tremening på flyget. hon har flygt hit frpån stockholm och skak bo hos oss i en vecka sen köpa en lägenhet för hon ska gå gymnasie på thorens.
Klockan 6 hade vi match mot sunnanå. Vi förlora med 1-5 men bryr mig inte. Det var en tränings match + att vi spelade inne.

Nu ska jag lägga mig och läsa. PUSS ha det bra

imorgon är det skola btw:( fy....det dom va så skönt med jullov


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0