Elina-Torsdag

hej. Sitter nu och väntarpå att klockan ska gå framåt. Halv 9 har jag fysträning.
Imorse halv 9 steg jag upp...För kvart över nio skulle jag åka till stan och klippa mig. När jag klippt mig så mötte jag emelie som jag gick med till stan. Vi träffade därefter claudia och vi gick vidare till subway. Som vanligt satt vi kvar i 2 timmar och pratade, En stund kom också nicko förbi.
Vid halv 3 for emelie och claudia till emelie och då tog jag kvart i 3 bussen hem för att göra mig klar till träning.
Den börja 4 och vi hade i tältet. Den gick inte bra...är så otränad just nu.
När jag kom hem från den åt jag sen har jag gjort lite olika. Spelade lite cs med Anton och nu sitter jag här och väntar¨på att fara på fys. kommer dö som vanligt. MEn det är det värt det.

Igår åt jag hos mormor. Vi for därifrån vid halvfem och hämtade stina.
När vi kom hem åt vi lite middag sen skjutsade mamma upp jag och stina på maxi.
vi köpte chips. Sen såg vi på ''paranormal activity'' sen ''amarican pie''

nu ska jag peppa träning...Puss hej



bild på stina från sommaren 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0