Fia- förlåt

Tycker du om gul-bil-leken: Kul, om det är jag som är först att se den. Om det är någon annan SUG den!
Mycket pengar har du i plånboken just nu: har ingen plånka, men har säkert 100kr i småpengar i min jacka å väska.
Spenderar du en regnig dag bäst: Ute i regnet<3<3

VEM

Pratar du med på msn just nu? SIMON<3<3<3<3<3<3<3<3<3333
Ringde dig senast? Dolt nummer?
Vill du kasta en sten i huvudet på? ´Typ ingen.
Saknar du mest just nu? SIMON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Är ditt 10:e sms ifrån? The mastah ( josse )
Ska du träffa imorgon? Mina arbetskamrater.
Umgicks du med senast? Syrran, vi låg och kolla på balklänningar till henne:D 

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: HEL? njaa
Druckit så du spytt: Nej
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Haha ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Haft träningsvärk: ja
Önskat att du var det andra könet: LÄTT!
Velat vara ett djur: haha, nej för jag vill inte vara hatad av Fanny Lundgren.
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: HAHAHAHAHA ANTAGLIGEN NU NÄR JAG LÄST DET.
Tycker Harry Potter är bra: NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!
Hatat choklad: Nej, elle jo typ för att det finns hah men inte annars!!

VEM(s)
Är i rummet med dig? I rummet bakom mig med uppen dörr är pappas sambo å lilla syster
Fick du senast sms av? Marcus Karlsson
Tänker du på nu? Mica&Lisa för jag lyssnar på Samson
Pratade du senast i telefon med? Mamma
Hus var du senast i: Arenan, om man inte räknar det jag är i nu.
Sa du senast ”jag älskar dej” till: Minns inte
Är din favoritsläkting? Tycker om alla!
I din skola går dig mest på nerverna: Min spanska lärare

VAR

Är din telefon? På mitt ben
Är din mamma? Ingenaning
Sover du helst? Sängen
Handlar du mest? Icaa
Fick du tag i tröjan du har på dig: Hos perres place
Åkte du senast bil? Hem från arenan
I ditt rum är du? Är inte i mitt rum

VAD
Åt du senast? En syltkaka... HAHAHAHAHHAHAHAHAH
Drack du senast? sAFT
Är det för färg på dina byxor? Röda
Närmaste saken som är blå? texten på min tröja
Gillar du mest med skolan? Loven
Har du på fötterna: Sockar
Är din favorit färg: Har typ ingen speciell
Vilken film såg du senast: The Proposal
Hör du just nu? Regina spektor- On the radio


HAR DU NÅGONSIN
Sovit i en annan säng: Ja
Målat om ditt rum? Målat vet jag inte?
Dansat framför en spegel? haha ja
Fått hicka? ja, kanns som att hjärtat ska explodera
Dumpat någon? Jepp
Stulit pengar från en kompis? HAha tror faktiskt inte det
Hoppat i en bil med folk du just träffat? Aaaaaa, eller EPA.. samma sak?
Varit i slagsmål? Nej, typ inte
Smugit ur ditt hus? Hah typ
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hånglat med en främling: nej


Vad ska du göra ikväll? vet inte
Vad gjorde du klockan två inatt? SAtt typ vid datorn...
kan man vara vän med sitt ex? Jaa?
nämn någon som gjorde dig glad idag: Simon!
Nämn fem bra sommarminnen:
GOTHIA
Sommar dagar med Alice<3<3
Fotboll
Festivalen
kompisar

Nämn fem bra vinterminnen:

Julen
Nyårs
Snöbollskrig
har inte gjort något denna vinter?

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja
Vem besökte du på sjukhus senast? Bruno, när han föddes
Vilken är din favoritplats? Har typ ingen
Kommer du bäst överrens med personer av samma eller motsatt kön? Motsatt
Vad gillar du för musik? Allt, utom gammal rock och skrik låtar typ
Vad är det roligaste du har gjort i veckan? Spelat fotboll!
Vad fick dig senast att skratta? Minns inte
Vad fick dig senast att gråta? När jag låg och tänkte i natt. 
Har du förlorat en familjemedlem? Nej,
Vem åt du senast hos? Patrik och Maria
Vem vill du vara med idag? HAha ;)
Vad ser du mest fram emot? LIVERPOOOL REEEEESAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad händer på fredag? Idag är det fredag, och jag ska inte göra nått
Vad händer på lördag? Jobba, sen vet jag inte INGET som vanligt
Vad händer på söndag? Dö, för skolan börja om.
Vill du ha en pool? Typ?
Vem står dig närmast? iNGEN
Har du många kompisar? haha nej
Vars vill du helst fara just nu? Till en värld där allt blir som man vill. Om det ska vara ett som går, så... Simon.
Vad äter du helst? Jag äter fan allt.
Vad gör dig lycklig? Fotboll, kärlek osv
Vad är roligast i skolan? Loven
Tråkigast? Allt
Vem ringde du senast? Mamma
Vem ska du sova hos nästa gång? Ingenaning

Vem av dina kompisar är:
Snyggast? Typ alla
Roligast? Typ Perre
Spårar mest? Perre
Kan du alltid skratta MED? Perre
kan du alltid skratta ÅT? Perre

Vad ska du göra nu? Inget, typ sitta här hela kvällen, inte röra en min.
Känner du någon som har samma namn som dig? Nej
Vars vill du bo? Inte här iaf.
Någonting i ditt liv som du är missnöjd med? Jaa
Om du får en önskan, som du vet slår in, vad skulle det vara? Att jag kan läsa folks tankar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0