Johanna- Guess who's back-back-back...

...back again-ain-ain, she is back-back-back, tell a friend! Ändrade texten lite, only for me:) Är tillbaka nu wohoo:D kanske inte kommer uppdatera lika ofta men nått inlägg då och då klarar jag väl:) ja somsagt så har jag varit på stan från 9.30 - 16.00, länge! men ändå hade jag inte särskilt ont i benen och så, fast vi satt på dallas i över en timme sen på subway ett bra tag också. Var alltså på stan först med josse, eller dom andra var ju där men ja jag 'gick/stod' som med josse och delade ut lappar om REA PÅ MODE CAPRICE:D fyfan så tråkigt, och jag har aldrig känt mig mer 'på' förut, och dum. för man känner sig dum när man kommer fram med en lapp och står där och flinar sen dissar dom en!! aja, men sen åt vi på dallas, blev en chebabtallrik, sen gick vi på stan. Köpte mig en mössa & lackleggings. RIKTIGA lackleggings inga 'glansiga' som jag har sen tidigare. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra riktigt, får väl ta att hitta på något:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0