Elina-Graven

orkar inte skriva. Har för fullt upp :D men ja, kan kortfatta lite av de veckorna som gått,
For då till munkviken dagen efter skolav och kom hem dagen före midsommar. på midsommar åt min familj med sofias, vi tog de rätt lugnt för dagen efter så hade vi konfa på morgon. Jag fick 1300 av mormor, morfar osv, sen fick jag en cykel av mamma och pappa.
Sen har jag bara varit med vänner och haft de roligt. Imorgon drar jag till piteå¨med erik, det blir nog roligt. Och på söndag fyller jag år och tillsist moppeprov på måndag...GUD SÅ GLAD JAG BLIR OM JAG KLARAR DET!!!
håll tummarna för mig!

bjuderpå lite olika bilder:):)









Tack för en rolig konfirmationstid :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0