Elina-Fredag

ja...nu har vi inte så många läsare kvar, beror kanske på att bara jag skriver, och jag skriver itne så ofta heller?

men aja, jag skriver endå om ni inte vill läsa.
Idag ( fredag) var det inte så jobbigt, vi jobbade inte så hårt på någon lektion, gjorde massa annat, sen största delen av SOn så var jag på kör också så de va najs. Alla var typ borta idag...kännde mig lite smått ensam faktiskt.. 
På HKn gjorde vi flarntårta, det var ganska gott faktist. På gympan pratade vi lite om nästa år sen gjorde vi typ inget, vi passade lacross pass 2 och 2 i typ 25 min sen slutade vi.
Ikväll var jag med Erik, vi for på maxi först, han köpte godis å jag köpte lite nötter sen hade vi myskväll och såg på film.

imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Om det är fint väder ska jag iaf vara ute! kanske sola en stund (Y)!
Nu ska jag stäta mitt rum lite hejs♥


happyface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0