Elina-Fredag

hejj har inte hunnit skriva på nån dag nu men jag kan uppdatera lite snabbt om de dagarna.
I onsdags efter skolan gick jag på stan tills jag sara och jessica blev utskjutsade till långviken av pappa. Vi körde bara koner den här dagen i 2 timmar sen direkt efter hade vi teori i 2,5 timmar så vi var hemma vid 9 nån gång. Då satt jag vid datorn ett tag tills jag la mig och sov.
I torsdags(igår) så hände inte så mycket, Gick skola sen tränade jag på kvällen om jag minns rätt?

Idag så hände inget speciellt mycket. Skolan flöt på som den brukar, alltså tråkigt. Sista lektionen orkade jag inte vara med på gympan. kan endå inte böja på mitt knä eftersom jag har ett sår som gör så jävulskt ont.
Det är typ infekterat och allt, inte vackert kan jag säga er.
Ikväll ska jag vara med vänner, bland annat erik<3
Så smsa eller ring eller nåt om ni har lust gott folk;)!

HADE!


allt för fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0