Elina- Skolavslutningen

IDAG VAR DET SKOLAVSLUTNING, ÄNTLIGEN SOMMARLOV!!!!
ser fram emot sommaren. Hoppas den blir super bra:)(Y)
Idag halv 9 samlades vi (kören) i kyrkan och övade inför första avslutningen( 7or&6or)
Den började klockan 10 sen började då våran halv 12. Efter det fick vi våra betyg. Jag fick 7 VG och 5 G. Höjde mig i 3 ämnen sen jul. Känns ofattbart...
Efter det gick jag emelie pontus sara och jossep på stan och fikade. Mycket trevligt. 
När vi for från stan följde emelie med mig hem och åt middag här sen ikväll har det varit: Jag , emelie, Erik, wille, sara, palle och emil. Vi var mäst inne eftersom det regnade så förfärligt... 
Vid kvart över 12 skjutsade pojkarna hem oss och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska packa till munkviken. Vi far nämligen dit imorgon kväll och kommer vara borta 5 dagar...RING OCH SMSA !!!!
JA, som sagt så ska jag packa imorgon men ska också vara med erik de sista timmarna före jag far eftersom jag inte får träffa han på några dagar.
Snart är det min födelsedag också! wohoo, eller snart och snart, tyå 3 veckor bort men endå.

Nu ska jag inte skriva mer för då orkar ni inte läsa.
Men tänkte sluta med att lägga in lite bilder från idag.










Kommentarer
POSTAT AV: paj

snygg du va elina!

2010-06-19 @ 15:06:59
BLOGG: http://pajh.blogg.se/
POSTAT AV: michelle

haha de är bara elina som blogga här?:]

2010-06-21 @ 12:49:11
BLOGG: http://michelleostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0