Elina-onsdag

Idag var de skola...vi hade so prov och ja...vill inte prata mer om det.
vi hade fotboll på boll i skolan och de va rooligt fast jag va jävligt seg idag...orkade typ ingenting.
Snart ska jag byta om till träningen. Den börjar 7.
sen blire att plugga spanskaprov som vi har imorgon.

Igår gick jag erik och wille hem från skolan. Vet inte varför dom ville och sen gick dom så jävla segt så de tog tid...jag följde erik hem och vi gjorde inte så mycket. Jag höll på att frysa ihjäl så erik rullade in mig i filtar, snäll pojke:]
sen på kvällen pluggade jag so och såg på tv med josse och johanna!

Imorgon har vi hål 2 timmar för vi har halvklass NO. Då blire att fara på stan. Ska lämna igen ett par jeansshorts då också.

vet inte mer vad jag ska skriva, men skriver mer sen eller imorgon. puss


ni är så fina pojkar...

Kommentarer
POSTAT AV: jorpps

varför ska du inte ha kvar dom?:O

2010-03-17 @ 20:18:04
POSTAT AV: Elina

för dom va konstiga, eller dom va inte riktigt som jag ville ha dom och då äre bättre att jag hittar några jag verkligen gillar:D

2010-03-17 @ 20:22:03
POSTAT AV: emelie

ATT HAN ÄR!!!

2010-03-19 @ 15:52:50
BLOGG: http://emeliebackmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0