Elina-Tisdag

Idag vaknade jag och emelie vid 11? eller hon vaknade kvart över 10 tror jag. Men iaf så har vi inte gjort så mycke idag. Vi såg på film osv, Vid 3 blev hon hämtad och då pluggade jag lite. Har alltså 4 prov jag måste plugga till + att jag ligget efter i matten så jag måste jobba ikapp...Skolan tar död på mig helt seriöst.

Efter middagen så tog jag på mig vinterkläderna och drog mig vidare till elvira. Jag josse och elvira fick skjuts av Jacob till vitbergsbacken som vi åkte madrass nerför. När vi blivigt less det gick vi vidare till solbacken och åkte ner där. Det var sjukt roligt!
Vi drog oss hemåt vid 8 tiden och påvägen hem kom vi på att besöka johanna. Vi la oss på hennes baksida sen när hon kolla ut och såg oss sket hon typ ner sig.
Vi gick iaf in sen och såg tv resten av kvällen där. Och nu sitter jag här och lyssnar på musik.

Imorgon blir det stan sen filmkväll på kvällen med brudarna.


Sommar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0