Elina-Tisdag

Hejsan. Jag sitter nu och  tv. Idag känner jag mig mycke bättre så det blir nog att fara till skolan imorgon :D!
Idag blir de nog att plugga, har 3 prov jag måste göra när jag kommer tillvaka till skolan.
Hk, Engelska och musik prov. Får hoppas det går bra. Men jag kan ju skylla på att jag va sjuk om de inte går nåt vidare bra. Och idag kom provsvaren från vårdcentralen. Jag hade streptokocker, så jag har fått pencelin som jag ska ta för att inte smitta, Jag har nämligen inte ont i halsen längre så jag ska äta penilin några dagar tills jag inte smittar längre. Det känns bra att iaf veta vad jag haft nu efter en veckas sjukande.

jag ser att jag är den enda som uppdaterar just nu. Och endå är de jag som har minst händelserikt liv just nu..
men aja, jag hoppas vi kommer igång så snart som möjligt igen :D^
det är så sjuikt mycket snö ute:O jag vill ha sommar....

Måste bara säga att jag saknar alla mina vänner, och speciellt erik:*
Så de ska bli roligt att komma tillbaka till skolan och få träffa alla.







Några saker jag ska köpa innan sommaren. Jag taggar sommaren som bara den!
och jag har bestämmt att jag ska sola mycke och bli brun den här sommaren. Jag säger så varje år men iår SKA jag göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0