Elvira- hehe

Allvar vad har jag gjort idag? Sovit seriöst på engelskan gick det ganska bra, NOn också men sen SOn ja då slumrade jag till. Sen gjorde jag inget resten av lektionen. Sen var de lunch, var så hungrig att jag höll på att koola. tikka till lunch, åt galet mycket på kort tid? Sen efter hade vi hk tryckte då en jumbo pirog. Idag kan då ingen klaga på att jag ätit dåligt, shiet asså.

Efter de hade vi gympa då låg vi i gympan hela dagen. Skit skoj verkligen... låg och lyssnade på radio sen for vi hem.


bröst?




Kommentarer
POSTAT AV: emelie

tur att man är snygg iallfall

2010-03-19 @ 15:51:05
BLOGG: http://emeliebackmaaan.blogg.se/
POSTAT AV: elina

sluta klaga på mina bröst hela tiden...

2010-03-19 @ 16:35:54

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0