elina-fredag

godmorgon! Sitter nu och fixar  håret och lyssnar på musik. Senare idag ska jag nog dra mig till DH det blir säkert skoj tror jag.

Igår spelade vi då match, det vart 0-1 men jag tycker vi spelade bra endå. Bra match brudar!
Matchen slutade 20 över 8, då gick jag till emelie och duschade sen var emelie, elin, claudia, sara, emil, nicko, berra och oskar där. Men efter ett tag drog killarna och då hade vi lite party sen vid typ halv 12 kom nicko och emil tillbaka och då såg vi på film och tog de lugnt. Mamma hämtade jag och sara vid 1 halv 2 nån gång sen satt jag vid datorn tills jag gick och la mig.
Tack för en härlig kväll!


jag har världens bästa pojkvän♥

Kommentarer
POSTAT AV: Anonym

är fia inte med i den här bloggen med tanke på att hon inte har skrivit senast i februari?

2010-05-15 @ 09:29:55
POSTAT AV: SHEKKE

JAG ÄR GÖLLI<3

2010-05-17 @ 21:29:43

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0