Elina-Lördag

Hej. Har inte hunnit uppdatera nåt mer sen tisdags för jag har haft fullt upp. Kan skriva lite kort om de dagarna.

I onsdags så var det en tråkig vanlig skoldag..inget speciellt hände tror jag. När jag kom hem från skolan boxade jag lite i garaget sen på kvällen pluggade jag och hade konfaträff. Eller vi fick information om munkviken och vi prövade kåpor eller hur de nu stavas.  

I torsdags hade vi svenska gramatikprov, sen såg vi på frejamusikalen med skolan. Den var mycket bra! Den var slut vid 3 och då gick jag på stan. Sen vid halv 4 träffade jag sara och jessica på dallas. Vi åt middag där sen for vi till långviken på moppekurs. Den var ca 2,5 timmar. När den var slut vid halv 8 for vi direkt till match på norrvalla. Vi mötte burträsk. Det blev 0-0, en rätt jämn match.
Var hemma vid halv 11 då duschade jag och la mig och sov efter det...var rätt trött.

Igår(fredag) Så hände inte så mycket under skoldagen. Vi hade so prov/läxförhör som jag inte hade tränat till eftersom jag kom hem så sent på torsdagen. Men iaf så gick det inte så värst bra.
Vi hade inne brännboll på gympan. Det blev galet...setiöst, våran klass kan fan inte ha gympa tillsammans. Alla klagar på alla hela tiden. hahaha
Efter skolan duschade jag och gjorde inte så mycket tills jag åt middag. Efter den så for jag till pan. Det var på leos lekland och det var jätte skoj!
Kom hem vid 12 och då såg jag på film tills jag la mig och sov.

Nu ska jag snart ut och springa sen vet jag inte vad jag ska göra. Det blir kanske stan?
typ ensam... men aja, ikväll ska jag vara med erik och kanske några fler. Det blir säkert skoj. Det var så länge sen jag var med erik känns det som..

Men aja. Ha en fortsatt trevlig helg! puss♥


En bild på stina och viktor från när jag och erik hälsade på! finfint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0