Elina-Måndag

den här dagen gick typ fort? det känns som att jag inte varit i skolan...
Vi hade iaf matteprov idag. Samband. Det gick rätt bra tycker jag.
Sista lektionen hade vi gympa. Baseball, jag var bara arg..vet inte varför men jag orkade inte vara glad.
Fick veta idag att jag ska vara med i silvercupen imorgon. Det blir säkert roligt.
När jag komme hem från skolan tog jag mig lite glass och satte mig på bron, somnade ett tag faktiskt sen när ja vaknade var det så sjukt varmt att ja gick in.

Nu vet jag inte vad jag ska göra? plugga sen äta middag sen hade jag tänkt höra om erik vill komma till mig en stund före min träning börjar om han nu har tid. Vi tränar på juniplan ikväll. Det känns skönt att få träna på riktigt gräs!!


älskling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0